Maandag 20 augustus | 11.19 AM | Dag van vertrek - Reisverslag uit United, Verenigde Staten van Mara Goselink - WaarBenJij.nu Maandag 20 augustus | 11.19 AM | Dag van vertrek - Reisverslag uit United, Verenigde Staten van Mara Goselink - WaarBenJij.nu

Maandag 20 augustus | 11.19 AM | Dag van vertrek

Blijf op de hoogte en volg Mara

20 Augustus 2012 | Verenigde Staten, United

De 3 weken in Amerika zijn voorbij gevlogen. Aan de ene kant heb ik het idee dat we al maanden weg zijn, maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat we een week geleden in het vliegtuig naar Los Angeles zaten.

Net hebben we genoten ons laatste uitgebreide ontbijtje in de States. De laatste keer dat de koks voor ons een vers gebakken eitje met verschillende groentes bakten, de laatste keer genieten van de zoete broodjes en de laatste keer dat we tijdens het ontbijt uitkeken op de prachtige haven en Alcatraz (in de verte). Het laatste ontbijt smaakte in ieder geval weer erg goed, dus de komende 28 uur kunnen we er weer tegenaan. Haha.

Momenteel worden alle koffers uitgepakt en weer opnieuw ingepakt. Alles wordt zo gerangschikt dat de hoeveelheid kleding van 7 man weer netjes in 4 koffers kan. Ondanks dat we genoeg achter laten voor de leuke schoonmaakster hier, geeft het nog genoeg problemen. Het past allemaal maar net. Alicia, de leuke schoonmaakster, liep net al lachend onze kamer in om de 'goodie bag', zoals zij hetzelf noemt, te bewonderen. Ze is er helemaal blij mee.

Om 2 uur PM vertrekken we richting het vliegveld, dat een uur van ons hotel verwijderd ligt. Om 6 uur PM vertrekt ons vliegtuig vanaf San Francisco naar Düsseldorf. Waar we morgen om kwart voor 3 (Nederlandse tijd) weer zullen landen.

We duiken nu eerst nog maar even het (waterige) zonnetje in om te genieten van de laatste Amerikaanse uitzichten.

• 21 Augustus 2012 - 10:12

(O)ma En (o)pa:

Hallo Mara en de andere reizigers,

Dus nu zit het er echt bijna op. Nogmaals een heel rustige vlucht gewenst. Het is nu volgens mij bij jullie 01:00 dus zal deze reactie pas thuis zien ?
    Tot vanmiddag, dan horen we misschien live wat als jullie niet te moe zijn.

Groetjes en kussen van

(O)ma en (o)pa

Zijn smsje en email per telefoon niet aangekomen ?