Maandag 30 juli | 19.30 uur | Avond voor vertrek - Reisverslag uit United, Verenigde Staten van Mara Goselink - WaarBenJij.nu Maandag 30 juli | 19.30 uur | Avond voor vertrek - Reisverslag uit United, Verenigde Staten van Mara Goselink - WaarBenJij.nu

Maandag 30 juli | 19.30 uur | Avond voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Mara

30 Juli 2012 | Verenigde Staten, United

De uitdaging: kleren voor 8 man (ja, qua hoeveelheid kleding tel ik voor twee) in 3 koffers. Vraag niet hoe, maar het is gelukt. Vanmiddag ben ik nog gauw de stad in geweest om strapless- topjes in te slaan - verschillende streepjes en bandjes zie ik liever niet in mijn huid gebrand staan. Dus de laatste koffer, die ik samen met mijn moeder deel, kan nu mijn buit binnen is ook op slot.

De lichtelijke vakantiestress is verdwenen, iedereen doet vanavond lekker zijn eigen ding. Puck ligt languit op de bank TV te kijken, papa zit achter de computer de laatste dingetjes te regelen en de rest is naar de kapper. En ik? Ik zit deels nog in Malta, met mijn hoofd dan. Niet gek ook, aangezien ik krap 32 uur in Nederland ben. Morgen in het vliegtuig zet ik die knop wel om (daar heb ik tenslotte 11 uur lang de tijd voor), vanavond nog niet. Vanavond ga ik nog even genieten van onze eigengemaakte Malta- film met de meiden. Dat wordt lachen geblazen.

Als we in ons hotel zijn aangekomen morgenavond probeer ik ons eerste echte reisverslag met jullie te delen. Dit was natuurlijk maar een voorproefje, een kleinte test. Vanaf morgen begint het echt werk, ha ha!

  • 30 Juli 2012 - 19:44

    Maaike:

    Heeeeeel veel plezier! Vooral heel veel shoppen, anders krijg je spijt haha!
    Ik zie je in januari weer!
    xxx maaike

  • 30 Juli 2012 - 20:09

    Janneke:

    Hallo lieve familie,
    Ik wens jullie een geweldig prachtige reis om nooit te vergeten!
    Mara, jij hebt het ook leuk gehad op malta zag ik....
    Heel veel plezier met elkaar!
    Dikke knuffel
    Janneke

  • 31 Juli 2012 - 09:34

    Oma En Opa:

    Hallo Mara,

    Leuk idee als dit een "gesloten" site is, zodat niet iedereen kan meelezen.
    Zo weten we precies waar jullie zitten en wat jullie beleven. Je ziet dat wij 'm goed
    hebben ontvangen.
    Nogmaals allemaal veel plezier gewenst door

    Oma en opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mara

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 33247

Voorgaande reizen:

31 Juli 2012 - 21 Augustus 2012

United States of America, West Coast

Landen bezocht: